top of page

Оплата та доставка

Способи оплати

Ви можете обрати будь-який зручний для Вас спосіб оплати:​

1. Оплата на сайті за допомогою платіжних карток Visa або MasterCard. Як тільки оплата буде здійснена, на вашу електронну адресу автоматично надійде лист-підтвердження вашого платежу з номером вашого замовлення. Після здійснення замовлення на сайті, перевірте списання коштів з вашої карти, а також надходження листа з номером замовлення на вашу електронну скриньку.

2. Оплата через термінал або касу банку, мобільний додаток за реквізитами. Реквізити для оплати Вам надасть менеджер після підтвердження замовлення.

Способи доставки

1. Відправка замовлень здійснюється протягом 3-х робочих днів (пн-пт). Термін відправки може бути збільшено до 7-ми робочих днів у випадках коли потрібне коригування виробу або ж пошив за індивідуальними параметрами, в період акційних пропозицій та в передсвяткові дні.

2. Доставка по Україні відбувається за допомогою компанії Нова пошта.

3. При оплаті на сайті за допомогою платіжних карток Visa або MasterCard, доставка автоматично додається до вартості замовлення, Вам не потрібно буде нічого сплачувати додатково на пошті.

4. У разі відмови від товару (крім випадку виявлення браку) клієнт оплачує вартість доставки в обидві сторони.

5. Доставка за кордон здійснюється за допомогою компанії "УкрПошта" або Нова пошта, замовлення відправляється після 100% передоплати (вартість замовлення+доставка)

6. Можливий самовивіз з нашого складу (м. Вінниця)

7.  Бренд ADELIN не здійснює доставку в росію та білорусь.

Обмін та повернення

1. Обмін чи повернення відбувається протягом 14 днів з дати отримання.

2. Покупець має право повернути річ за умови збереження її товарного вигляду (у тому ж стані, в якому річ йому надійшла, в оригінальній упаковці або ж в коробці Нової пошти). 

 

3. Поверненню підлягають речі які:

  • не були у використанні (в тому числі для фото- чи відеосесій)

  • не піддавались різного роду маніпуляціям (прання, підшивання, підрізання)

  • мають на собі всі бірки та етикетки

  • без слідів носки, плям та сторонніх запахів (наприклад тональний крем, дезодорант, парфуми)

4. Речі, виготовлені індивідуально до побажань чи за індивідуальними мірками клієнта (зокрема, пошиті на його зріст, або в індивідуальному, нестандартному кольорі, тощо) обміну та поверненню не підлягають. (ч. 5 ст. 13 закону україни №1023 про захист прав споживачів)

5. Усі транспортні витрати, пов'язані з обміном чи поверненням товару, покриває покупець.

6. Не вказуючи повну вартість товару при поверненні, покупець погоджуться отримати від Нової пошти компенсацію в розмірі вказаної суми у випадку пошкодження чи загублення посилки.

 

Продавець залишає за собою право відмовити покупцю у поверненні товару, якщо не виконаний один з пунктів даних умов.

 

bottom of page